Rekisteröityminen ja
verkon käyttö

Tilauksen tekeminen Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallin (Siikamäen Suoramyynti Osuuskunnan) verkkokaupasta ei edellytä rekisteröitymistä.
Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalli kerää tuolloin asiakkaalta tarpeelliset henkilötiedot tilauksen toteuttamiseksi.

Tilauksen yhteydessä tai muutoin asiakas voi kuitenkin rekisteröityä Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallin asiakkaaksi, jolloin asiakas hyväksyy henkilötietojensa liittämisen Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallin asiakasrekisteriin. Tämä yksinkertaistaa tilausten tekemistä jatkossa ja mahdollistaa sen, että asiakas näkee omalla sivullaan rekisteröitymisen jälkeen tekemänsä tilaukset.

Asiakas voi myös halutessaan liittyä Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallin asiakkaaksi nimenomaisesti ilmoittamalla halustaan saada uutiskirjeitä ja tietoja tarjouksista sähköpostiinsa. Asiakas hyväksyy tuolloin sen, että Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalli kerää asiakkaan yhteystiedot asiakasrekisteriinsä.

Käyttämällä Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallin
verkkopalvelua, -kauppaa tai rekisteröityessäsi Kyläkauppa Siikamäen
Suoramyyntihallin asiakasrekisteriin sitoudut:

  • käyttämään verkkopalvelua ja –kauppaa näiden yleisten ehtojen mukaisesti,
  • hyväksymään Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallin yleiset ehdot ja tietosuojaperiaatteet,
  • antamaan itsestäsi todenmukaiset tiedot sekä muuttamaan tarvittaessa näitä tietoja,
  • hankkimaan huoltajan suostumuksen tilauksellesi, mikäli olet alle 18-vuotias,
  • huolehtimaan siitä, että salasanasi ja käyttäjätunnuksesi pysyvät salassa sekä olemaan luovuttamatta niitä kenellekään
    sekä vastaamaan siitä, jos joku muu käyttää käyttäjätunnustasi ja salasanaasi verkkokaupassamme,
  • ilmoittamaan välittömästi Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalliin jos käyttäjätunnuksesi tai/tai salasanasi ovat joutuneet kolmannen osapuolen tietoon, jolloin Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalli varaa oikeuden poistaa käyttäjätunnuksesi ja salasanasi välittömästi käytöstä.

Tilauksen sitovuus

Voit tilata tuotteita verkkokaupastamme mihin vuorokauden aikaan tahansa. Tuotteiden ostaminen tapahtuu lisäämällä haluamasi tuotteetostoskoriin. Seuraa verkkokaupan antamia ohjeita tilauksen loppuunsaattamiseksi. Tilauksen vahvistussivulta näet ostostesi loppusumman sisältäen kaikki verot ja toimituskulut.

Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalli on lähettänyt sinulle sähköpostitse tilausvahvistuksen.

Kuluttajalla on ennen tilauksen toimitusta oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse peruuttaa tilaus kokonaan tai osin. Tilauksen toimitus on tapahtunut, kun kuluttaja on vastaanottanut tilauksen tai ilmoituksen siitä, että tilaus on noudettavissa postista.

Yhteydenpito tapahtuu joko sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse. Autamme mielellään kaikissa tiedusteluissa sekä tilauksiin liittyvissä asioissa arkisin klo 10-17. Asiakaspalvelun puhelin on 050 512 4636. Voit myös olla yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse peter.hartwig@kombiset.fi.

Hinnat

Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron (24% tai 14 % tai 10 %). Postimaksu per tilaus on Suomeen 7,50 euroa, yli 35 kg lähetyksistä perimme lisämaksun.

Toimitusehdot

Mikäli tilattua tuotetta on varastossamme, arvioitu toimitusaika postitse on noin 2-5 arkipäivää. Koska myymme samanaikaisesti tuotteita myös myymälässämme, verkkokaupan saldot päivittyvät viiveellä. Siten vaikka verkkokauppa näyttääkin, että tuotetta olisi varastossa, tilauksen käsittelyn yhteydessä voidaan huomata, että kyseinen tuote on tilattava tai loppunut.

Tilatut tuotteet voi myös noutaa ilman toimituskuluja myymälästämme
postituksen sijaan.

Ilmoitamme tuotteen sivulla, jos kyseessä on rajoitettu tuote-erä, jos tuote on kokonaan loppunut tai jos meistä riippumattomista syistä tuotteen toimitusaika pitkittyy.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti saada tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan toiveen, mikäli mahdollista.

Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalli toimittaa tuotteita tällä hetkellä vain Suomeen.

Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalli ei vastaa vahingoista tai viivästyksistä, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta ylivoimaisesta esteestä, jota se ei olisi voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi esteeksi katsotaan mm. tuonti- ja vientikiellot, työtaistelutoimenpide, henkilökunnan sairastuminen, viranomaisten päätökset, laite- tai henkilöstöön liittyvät ongelmat, viivästyneet toimitukset, häiriöt kuljetuksissa, sota, luonnonmullistukset tai muu vastaava seikka. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä kuluttajalla että Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallilla oikeus purkaa etämyyntisopimus ilman vahingonkorvaus- tai muita seuraamuksia.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalliin.

Tuotteen vaihto ja
palauttaminen

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos tuote ei vastaa odotuksiasi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse peter.hartwig@kombiset.fi tai puhelimitse 050 512 4636 arkisin klo 10-17.

Vaihto ja palautus ei ole mahdollista elintarvikkeiden kaupassa eikä niitä sisältävien lahja/tuotepakkausten kohdalla. (Katso tästä, mitä tuotteita paruustuoikeus ei koske: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/peruutusoikeus-etamyynnissa/). Muiden kuin elintarvikkeiden osalta sinulla on oikeus perua kauppa 14 päivän sisällä.

Palautettava tuote tai tuotteet toimitetaan aina Suoramyynnin myymälään joko tuomalla paikan päälle tai postittamalla. Jos palautat postitse, joudut itse maksamaan palautuksen postituskustannukset.

Huomioithan, että asiakaspalautuksen saapuminen verkkokaupalle vie yleensä 3-10 arkipäivää. Saat aina ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksesi. Palautukset hyvitetään tilillesi Paytrail Oy:n maksujärjestelmässä noin viikon kuluessa siitä, kun asiakaspalautuksesi on käsitelty. Maksupalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esim. tilisiirtona).

Noutamatta jätetyn tilauksen uudelleen lähetyksestä veloitetaan uusi toimituskulu.

Mikäli haluat peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on jo lähetetty sinulle, nouda lähetys postista ja pyydä palautusohjeet meiltä joko sähköpostilla peter.hartwig@kombiset.fi tai puhelimitse asiakaspalvelun numerosta 050 5124636. Huomioithan, että vaihto ja palautus ei ole mahdollista elintarvikkeiden kaupassa eikä niitä sisältävien lahja/tuotepakkausten kohdalla.

Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palautuskulut, yhteensä 20 euroa, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta ja se on palautunut verkkokauppaamme. Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tilauksen peruminen.

Mikäli olet tilannut elintarvikkeita, ei tuotteella ole vaihto- eikä palautusoikeutta paitsi, jos tuotteissa on ilmennyt selkeä virhe.

Tuotteet voi vaihtaa tai palauttaa myös myymäläämme. Maksupalautus tulee kuitenkin Paytrail Oy:n maksupalvelun kautta tilauksessa käyttämällesi maksutavalle.

Joskus tuote saattaa huolellisesta pakkaamisesta huolimatta
rikkoutua postikuljetuksen aikana. Tämän vuoksi on hyvä jo pakettia noutaessa tarkistaa tuotteen kunto postivirkailijan läsnä ollessa. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vaurioituneet, tee postissa heti asiasta vahinkoilmoitus ja ole sen jälkeen yhteydessä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta. Rikkoutuneet tuotteet palautetaan Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalliin asiakaspalvelustamme saatavien ohjeiden mukaisesti.

Pidätämme oikeuden olla lähettämättä tuotteita asiakkaalle tai poistaa asiakas asiakasrekisteristämme, mikäli asiakas toistuvasti rikkoo
yleisiä ehtojamme tai asiakaspalautusehtoja.

Jos palautettava tuote on vahingoittunut, otettu käyttöön tai ei muutoin ole alkuperäispakkauksessaan ja jälleenmyyntikuntoinen, Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihalli ei ole velvollinen palauttamaan tuotteen täyttä
hintaa.

Reklamaatio

Tarkastakaa saapuneen tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu.

Jos sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, ole viipymättä yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse peter.hartwig@kombiset.fi tai puhelimitse arkisin klo 10-17 asiakaspalvelunumeroomme 050 512 4636.

Virheellinen tuote tulee palauttaa asiakaspalvelustamme saatavien ohjeiden mukaisesti. Saatuamme palautetun tuotteen vaihdamme sen joko uuteen tuotteeseen tai palautamme tuotteen hinnan.

Asiakkaan velvollisuus on ennen tilauksen tekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Kyläkauppa Siikamäen Suoramyyntihallin verkkokauppaan ja etämyyntisopimukseesi sovelletaan Suomen lakia. Kuluttajalla on oikeus saattaa etämyyntisopimusta tai siihen liittyviä ehtoja koskevat riidat ja erimielisyydet Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Jos riita tai erimielisyys päätyy tuomioistuimeen, riita käsitellään Sikamäen Suoramyynti Osuuskunnan kotipaikan tuomioistuimessa Suomessa.